Перш ніж розпочати навчання у дистанційному форматі обов'язково ознайомся з інформацією!

 

Доступ до Інтернету дає так багато переваг. Однак, як і багато речей у житті, він також створює ризики, від яких потрібно захиститись.

 

Нижче ти знайдеш важливу інформацію щодо того як убезпечити себе від кібербулінгу

Download
Про кібербулінг для дітей
Cyberbullying for kids.pdf
Adobe Acrobat Document 618.2 KB

ПРАВИЛА РОБОТИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

1. Дистанційний урок - це час для навчання.

2. Не запізнюйся на урок.

3. Заходити тільки під своїм прізвищем та ім'ям (всіх незнайомців рекомендовано залишати за «дверима» конференції).

4. Привітайся з однокласниками та учителем, увімкни камеру приєднуючись до уроку.

5. Дотримуйся академічної доброчесності: самостійно виконане завдання принесе тобі більше користі.

 

6. Вчасно виконуй завдання.


Пам'ятка для учня під час навчання

за технологіями дистанційного навчання

І. Облаштуй своє домашнє навчальне середовище

Організуй робоче місце: кожний підручник, зошит, інше навчальне та канцелярське приладдя повинні мати своє постійне місце.

Дотримуйся правила, що предмети, якими ти користуєшся щодня, повинні знаходитися «під рукою», щоб під час роботи не витрачати час на їх пошук.

Слідкуй за зовнішнім виглядом, він також має значення.

Візьми собі за правило щовечора прибирати робоче місце і готувати приладдя на завтра.

ІІ. Самоорганізація навчання

Робочий день починай відповідно до розкладу уроків.

Важливо мати чітко визначені робочі години для виконання завдань онлайн (один і той же час, в основному в денні години).

Роби перерви  між виконанням уроків.

Зверни увагу: дистанційне навчання здійснюється у двох режимах –  синхронному (всі учасники освітнього процесу одночасно перебувають у веб -середовищі) чи асинхронному (освітній процес здійснюється за зручним для вчителів та учнів графіком).

Пам’ятай:  у синхронному режимі всі учні долучаються до уроку (відсутнім можна бути тільки з поважних причин (хвороба, технічні причини), але заздалегідь попередити вчителя або класного керівника.

В асинхронному режимі навчання учень/учениця може працювати у власному темпі та в зручний для себе час, дотримуючись  терміну здачі роботи.

 Роботи  приймаються до  часу, обумовленого вчителем, субота та неділя – вихідні дні.

Онлайн консультацію можна отримати під час відведеного за розкладом уроку.

ІІІ. Самоорганізація в виконанні навчального матеріалу

Пам’ятай про академічну доброчесність.

Складай розклад усіх своїх занять на тиждень у вигляді шаблону-графіка – так ти будеш бачити перспективу.

Виконуй завдання своєчасно, не відкладай на «потім».

Дотримуйся чіткого дедлайну щодо надання  завдань на перевірку вчителю.

При виконані завдання дотримуйся чіткої інструкції від вчителя.

ІV. Співпраця, підтримка, самоаналіз результатів та досягнень

Правила поведінки  на онлайн-уроці: відео вмикати за вимогою вчителя, але на аватарці – фото учня, нік  – його прізвище та ім’я. Коли вчитель пояснює, мікрофон учня має бути вимкнений. Почнеться обговорення – і вчитель запропонує ввімкнути мікрофони. В чаті веди спілкування відповідно до теми, став запитання за змістом уроку.

 

 

Категорично забороняється передавати ідентифікатор, пароль, номер телефону, електронну адресу та інше стороннім особам !


Інструкції та поради Довідника безбар’єрності для батьків з дітьми:

Як навчити дитину поводитися в натовпі й не загубитися? https://bit.ly/3w4EPlD
Як допомогти дитині у тривожній ситуації? https://bit.ly/3y7uA2j
Як подбати про дитину в укритті? https://bit.ly/3y7uuHZ
Як діяти, якщо дитина побачила щось шокуюче й налякана? https://bit.ly/3F9cBu2
Як розповісти та пояснити дитині втрату рідної людини? https://bit.ly/3vDOGQ7
Як підтримати дитину в дорозі? https://bit.ly/3OY75Pw
Як перетнути кордон з дитиною до 18 років? https://bit.ly/3OTmRuR
Як допомогти дитині адаптуватися в тимчасовому житлі? https://bit.ly/3vDsZjd
Куди звертатися батькам дітей з важкими захворюваннями? https://bit.ly/3LEgk56


10 ЗОЛОТИХ ПРАВИЛ БЕЗПЕКИ В ІНТЕРНЕТІ

1. Нікому без дозволу батьків не давати особисту інформацію: домашню адресу, номер домашнього телефону, робочу адресу батьків, їхній номер телефону, назву й адресу школи.

2. Якщо знайдете якусь інформацію, що турбує вас, негайно сповістіть про це батьків.

3. Ніколи не погоджуватися на зустріч з людиною, з якою ви познайомилися в Інтернеті. Якщо все ж таки це необхідно, то спочатку потрібно спитати дозволу батьків, а зустріч повинна відбутися в громадському місці й у присутності батьків.

4. Не посилати свої фотографії чи іншу інформацію без дозволу батьків.

5. Не відповідати на невиховані і грубі листи. Якщо одержите такі листи не з вашої вини, то сповістіть про це батьків, нехай вони зв’яжуться з компанією, що надає послуги Інтернет.

6. Розробити з батьками правила користування Інтернетом. Особливо домовитися з ними про прийнятний час роботи в Інтернеті і сайти, до яких ви збираєтесь заходити.

7. Не заходити на заборонені сайти і не порушувати без згоди батьків ці правила.

8. Не давати нікому крім батьків свої паролі, навіть найближчим друзям.

9. Не робити протизаконних вчинків і речей в Інтернеті.

10. Не шкодити і не заважати іншим користувачам.


Правила-поради для батьків

Робоче місце.

Перш за все, важливо забезпечити дитині робоче місце, обладнане інтернетом. Якщо в родині двоє або більше учнів/учениць і немає можливості розташувати робочі місця в окремих кімнатах, виділіть кожному окрему зону та надайте можливість скористатися навушниками. Усі зайві предмети, що відвертають увагу дітей, доцільно прибрати.

Організація роботи та дотримання режиму дня.

Необхідною умовою успішності учня чи учениці є чітка організація та дотримання режиму дня (підйом в один і той самий час, перерви, прийом їжі тощо). Це не тільки позитивно впливає на нервову систему дитини, а й створює відчуття впевненості та безпеки. Бажано дотримуватися тих самих дій, як і під час очного навчання: прокидатись, вмиватися, одягатися і снідати, щоб вчасно розпочати навчальний день. Нагадуємо, що усі уроки проводитимуться вчителями згідно з розкладом І семестру 2022-2023 р. онлайн в Zoom-або Meet-конференціях, які триватимуть від 10 до 30хвилин (відповідно до санітарних вимог із врахуванням віку дитини). Решту навчального заняття вчитель організовуватиме роботу в асинхронному режимі, тобто без комп’ютера. Учні можуть виконувати онлайн-тести, вправи в робочому зошиті, працювати з текстом, виконувати творчі завдання, працювати над проєктами тощо. Домашні завдання, які розміщуються в Google-classroom, варто виконувати і висилати вчасно, щоб уникнути перевантаження дітей, забезпечити можливість оцінювання і аналізу робіт вчителем.

Безпека та дотримання правил етикету в режимі дистанційного навчання.

З метою недопущення втручання в освітній процес сторонніх осіб, «зриву» уроків, учні/учениці на онлайн-зв’язок заходять винятково із зали очікування, із відкритим зображенням; акаунт має бути підписаний дійсними іменами та прізвищами. Учитель/учителька вестиме відеозапис кожного уроку. Підключаючись до онлайн-уроків, діти мають звернути увагу на те, чи не заважають роботі сторонні звуки (наприклад, гавкіт собаки чи крик папуги), які відволікатимуть увесь клас. Допомогти може контроль за режимом роботи мікрофона. Прослідкуйте, що потрапляє в об’єктив камери. Педагог не завжди може бачити всіх учасників (особливо при використанні функції «Демонстрація екрану»). Про виявленні фактів порушення етики повідомте класного керівника.Надсилаючи фото письмових робіт, зверніть увагу на якість фото та можливість прочитати файл, надісланий учителю або вчительці. Бувають ситуації, коли учні або учениці здають порожні файли. Зважайте на час надсилання робіт. Це теж важлива складова як академічної доброчесності, так й етики спілкування.Обговорюйте уроки з дітьми, дізнайтеся, що було цікавим, а що викликало труднощі. І головне: не змушуйте дитину, а мотивуйте, не забувайте відзначати її успіхи! Якщо порівнюєте, то тільки із самим собою. Навчайте дітей помічати хороше в обставинах, що склалися, розмовляйте, хваліть і підтримуйте!

Академічна доброчесність.

На жаль, іноді ми стикаємося з порушеннями правил академічної доброчесності. Це не тільки випадки, коли дитина «запозичує» відповіді на тестові завдання чи правильне розв’язання задачі в свого однокласника. Фомальний піхід до навчання, гонитва за високими балами іноді призводить до того, що завдання виконує не учень/учениця, а батьки або репетитори. Наполегливо просимо всіх попрацювати над дотриманням правил академічної доброчесності. Адже важливою є не оцінка, а навичка, яка або сформувалась після виконання вправ чи завдань!

Комунікація.

На всі питання стосовно дистанційного навчання Ви можете отримати відповідь, ознайомившись із інформацією на сайті ліцею. Та головною залишається Ваша комунікація із класним керівником, який володіє усією необхідною інформацією.У разі хвороби дитини або неможливості долучитися до дистанційного навчання, обов’язково повідомте класного керівника, а він поінформує про це колег.Зважайте на те, що організація освітнього процесу під час дистанційного навчання здійснюється в межах робочого часу педагогічних працівників.

 

Впевнені у нашій плідній співпраці! Бажаємо Вам міцного здоров’я! Бережіть себе та своїх рідних!


Інструкції щодо роботи на платформі Google Classroom